DESCARTES'İN YÖNTEMİ VE TARİHE UYARLANMASI

16. yüzyılın sonunda dünyaya gelen Rene Descartes , 17. yüzyılda ortaya koyduğu düşüncelerle Aydınlanma Dönemi için önemli bir isim olmuştu...

5 Temmuz 2017 Çarşamba

YUNAN HARFLİ TÜRKÇE: "BULAMADIM BEN İSTİRAHAT"


BULAMADIM BEN İSTİRAHAT

Misl-i seyyah dolaştım zeminde
Bulmadım ben istirahat
Hüzn buldum her mevsimde, menzilde 
Ancak gökte vardır rahat.
Yevm-i mesut her halde gelecek,
O dem günah u fesat gidecek,
Bu gözlerim Iesus'u görecek
Ancak gökte vardır rahat.

Her dem çekerim sıklet ve elem,
Bulmadım ben istirahat
Hoş bir mesken değildir bu alem,
Ancak gökte vardır rahat.
Ne mübarektir Rabb'de ölenler
Ne mübarek dîdârın(?) görenler
Dertlerinden hem rahat buldular
Ancak gökte vardır rahat.

Cümle alem bir mihnet çölüdür,
Bulmadım ben istirahat
Ömrü fanim günahtan doludur
Ancak gökte vardır rahat.
Bu dertlerin sonu tez gelecek,
Beni Iesus yanına alacak
Gözlerimden yaşları silecek
Ancak gökte vardır rahat.

ANGELIAFOROS ÇOCUKLAR İÇİN, 1 MART 1876, s. 12.

1 yorum: