DESCARTES'İN YÖNTEMİ VE TARİHE UYARLANMASI

16. yüzyılın sonunda dünyaya gelen Rene Descartes , 17. yüzyılda ortaya koyduğu düşüncelerle Aydınlanma Dönemi için önemli bir isim olmuştu...

4 Mayıs 2019 Cumartesi

Ağır Başım Sindirdik Sanılıyor



Bu işte bir yalan var!
Olduramadım...
Çekiştirdim durdum,
Kimselere de konduramadım!

Kapaklar elimde,
Deniyorum deniyorum
Hiç bir açık kapanmıyor!
Kaynayıp duruyor içerim ...

Hopluyorum, ellerim ;
Sanki birer araba sileceği!
Sürücüler ve "toplum nezdinde" haksız ve ucuzum.
Kimseler derdime durduraç olmuyor.

Sözcükler avazımca büyüyor.
Çığırtkanlığa lüzum mu vardı?
Herkes mi kör?
Kumaşım ipek! Ayaklarınıza düşüyorum...

İçimizden biri yalan söylüyor!
Ben buraya ait değilim.
Belliki "fazla"cayım
Bilmezlere mütevazilik başdan yenilgi!

Sevildim sanıyorum...
Konduramıyorum
Biri eksik laf taşıyor!
Ağır başım! sindirdik sanılıyor...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder